21 oktober 2010

55+

Jaha, ja nu när jag har så måååånga läsare kanske det förväntas att jag ska uppdatera lite? Och det gör jag ju så gärna... Jag ligger här hemma, ja hemma en vecka från jobbet, grattis nattis. Jag försöker skriva på min lilla text, det går sådär. Hur fortsätter jag det här?

När Mikael äntligen fått gå ut genom portarna från polishuset hade han kämpat med att inte visa några som helst känslor. Han hade stängt in sig på toaletten och sköljt sitt orakade ansikte med iskallt vatten.
Nu kom allt över honom igen, när staden flammade förbi hans trötta ögon. Ilskan blossade upp och plötsligt skrek han rakt ut till chauffören:
- Men stäng av den där tattarmusiken innan jag slår sönder något!
Chauffören tittade förvånat i backspegeln och såg rakt in i ögonen på mannen i baksätet. Ögonen som mötte honom isade blått och blängde tillbaka på honom med ren avsky. ¨

Det var inte första gången han hade plockat upp någon vid Torkel Knutssonsgata och han hade ingen lust att få åka tillbaka med killen där bak så han sänkte genast musiken och resan fortsatte i tystnad.

Jag har iofs en fortsättning, snubben sitter på en pizza nu. Men gaaaaah, äsch. Skit samma, ni har ju ändå inte början så vad försöker jag med?
Guuud jag e så trött. Tryckte ungefär 10kg tacos hemma hos anna förut. Filmkvällen blev en tevekväll, till min glädje :) Vi får se film en annan dag, okej?

Ser förövrigt att jag måste korrigera texten lite. Ögonen och ögonen. Hallå Natalie. sucker.

.im a sucker for love.

2 kommentarer:

Anna sa...

Absolut!! Film nästa gång.. :) Puss!

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=OLu4CI1NdrA :)