21 oktober 2010

mardröm.

Inatt drömde jag så skabbigt att jag vaknade och trodde jag var invaderad av kryp! Jag kände mig smått psykisk sjuk när jag här i sängen slog efter små äckliga parasiter och kliade mig frenestiskt över hela kroppen... Drömde att min syster fastnade i en höbal eller något, hur det nu e möjligt, och så var det massa äckelpäck i hennes hår. Och dom kunde flyga, dom flög, och dom klibbade sig fast överallt. Iiiiiiiiiih. Jag undrar verkligen om det står om detta i mina drömböcker, tvivlar. Men snart när jag ska gå upp ska jag kolla.
Ja, eller nej. Jag har inte gått upp än. Herreguuuud. Jag somnade ju skitsent inatt! Kanske för att jag sov hela eftermiddagen igår. Halsen min gör fortfarande lite ont. Ögonen är trötta. Livet leker. Äsch, kom igen nu Nöto, friska på dig! Okej.

Magen kurrar. Hör o häpna.
Ägg and bacon here we go.

.mysipysigosimos.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Haha tjockis jag är som fastnar i en höbal!!

Natalie sa...

men du lär ju varit liten, som liksom fastna i en höbal? mitt i den, så bara huvet stack upp! fullt med kryp... haha, du kanske har löss? ;)