26 oktober 2010

tisdag.

Fem timmar sömn, trots en oplanerad dag. Men har ju antagligen legat som en kanelkringla och sovit vilket nu gjort att mitt bröstben är i behov av ett knak. Knaket kommer däremot inte så jag är lite stel, har lite ont och känner mig allmänt jävla gammal. Ska jag kanske fixa ett gymkort?! Men de e ju så sjukt tråkigt ju, jag skulle inte gå. Eller? Guess not.

Solen skiner hursom. Jag ska försöka mig på lite smördegsknyten till frukost/lunch (ja med både plåt och papper under så inte ugnen brinner upp) Sen ska jag bara njuta av Beverly Hills ;) och senare gå en promenad. Ta en tvätt-tid, eftersom spåkulan påminde mig om att ja ligger lite efter där. Att leva sitt liv genom en spåkula. Spännande värre serrni.

Ska jag avsluta med en låt kanske? Det var ju Frida som började, och jag kan inte sluta. Plus att om ja ska lägga in massa bilder hela tiden så tar de sån tid. Om man inte fuskar o tar massa gamla hela tiden förstås ;) Men en låt, kan säga så mycket mer, så det får bli så.

.cranky.

Inga kommentarer: