14 oktober 2010

blått eller brunt?

Idag har jag en bra dag! Och jag sov så sjukt skönt, och drömde rätt fint... Sen åkte jag o handlade lite nödvändiga grejer, typ som mjölk och smördegsknyten! Gott sa hon.
Imorgon är det redan helg igen, vart tog veckan vägen? Och när ska jag skriva mer än tre rader på skrivuppgiften? Jag ska skriva en "dialog" mellan två vänninor, varav den ena är dyngkär och den andra precis hittat ett läppstift i sin mans väska. Haha, ja det kan ju bli bra... Men då måste jag nog börja snart! Nu tittar jag ju därimot på tv3play och ensam mamma söker. Kan någon komma och uppvakta mig lite snart kanske?!
Jag fick ett vykort från Mkay iofs, det får duga för dagen ;)

Nu är kaffet klart! Så ja ska fortsätta kolla på Milfarna och njuta lite här hemma. Torsdagsmys!

.pussel.

2 kommentarer:

Soffan sa...

Jag kan komma och uppvakta dig fino... ;)

Natalie sa...

wohoo. det finns fina människor i verkligheten också alltså, o inte bara på tv! ;)