12 oktober 2010

att längta.

Att stå på jobbet och längta sig bort. Bort bort bort. Eller hem hem hem?
Att bygga upp något, för att inte förgås. Jag e bra på det. Men jag e rätt bra på att ta hem det också ;)

Skrivkursen tidigare ikväll var sjukt bra! Att utvecklas! Jag fick fin fina ord om min lilla story på Västra Stranden i Barcelona :) Var och en av oss som är där, är ju där för att vi vill skriva. Det e ju inte så himla kul att behöva ha högläsning, men inget är väl någonsin komplett? Jag är alla fall sjukt nöjd med den lilla gruppen och jag längtar tills nästa gång! Jag hade tänkt börja skriva på den nya uppgiften redan imorgon när jag vaknar, men när jag kom till bilen förut så hade stans fåglar haft diareésprut på hela min bil!! Åker till Kumla och tvättar pärlan istället, och om jag får som jag vill är kvällen bokad... Skrivtid får komma på onsdag, mellan tvättandet!

Tja, ja, jo. Vissa dialekter är finare än andra. Det är min avslutningen.

.att minnas.

Inga kommentarer: