25 oktober 2010

Oooops.

Underbara måndagmorgon!
För mig är det morgon, daaaaaah. Och rätt så tidig sådan måste jag väl få tycka?! Somnade i hyffsad tid imorse, eller ja, strax innan fem alla fall :D Så idag går jag upp i tid för att inte behöva vara vaken flera timmar efter jobbet imorgon när jag kommer hem. Någon klok själ sa att man kunde göra så då, eller typ. Fast egentligen, så går jag ju upp såhär tidigt för jag ska åka och handla en grej och sen brumma vidare till Anna för att få lite kalastårta :) Hon jobbar kvällen två veckor i rad nu!! Det är helt jävla galet tråkigt kan jag tycka... Speciellt om jag ska behöva gå upp såhär tidigt fler ggr bara för att kunna få en skymt av henne ;) Iofs ska vi dansa sönder Ritz på lördag, jaoooo.

Spåkulan säger "Du har funderat på att byta yrke. Undersök saken. Det kan gå snabbare än du anar" så, okej. Vad ska jag jobba med då?! Tål att tänkas på... Men nu, dusch! Bil! Shop! Skvallerfika!
Ciao bellas.

.sanningen.

1 kommentar:

Anna sa...

Tur att det finns sms och facebook iaf...då kan vi ses där istället, om vi inte hittar tid. :)
På lördag, då jävlar.... Can't wait!
PUSS!