26 oktober 2010

ingen soldat.

En natt bland bildäck, klädpaket och en massa burar har överlevt. Jaja, jag vet att jag inte brukar slava där på golvet så ofta... Glad e jag för de ;) Men det gick ju rätt bra. Stark har jag varit, men svag har jag blivit så det är säkert nyttigt för mig att få lyfta några ton igen. Puh.

Kollade precis på en video, som tydligen hela mänsligheten grinat sönder åt. Såååå vackert. Jag vet inte jag inte. Kanske om man sänker volymen och har en bättre låt i bakgrunden. Kanske om jag har klippet på helskärm, eller kanske om jag kunde känna igen mig en smula. En mamma var med, jag tror det hade känts mer i mitt lilla hjärta om det varit fler mammor. Nu grät jag inte en endaste lite tår, jag försökte tillomed. Visst det är fint, att dom kommer hem. Möjligtvis blir jag nästan mer rörd till tårar för dom som inte kommer hem... Gråter ni? Jag vet ju en som skakade sönder alla fall ;) Känslig kicka.


Nu ska jag sova. Happy tisdag allez!

.fredag kom o ta mig!.

3 kommentarer:

Anna sa...

Åhh herregud, den här såg jag på facebook för ett tag sen, och satt och torkade tårarna för fullt... Nöt, inte ens en liten tår i ögonvrån!? Galen! ;)

Natalie sa...

Haha nej, är det något fel på mig?!

Anna sa...

haha... nejdå. ;) jag vet att du har fuuuullt med känslor i din lilla nötiga kropp. :)