22 oktober 2010

fredag.

Hey waiii gaaay.
Sitter hemma i lilla stugan på landet, eller det som en gång var lite landet. Mamma står i köket och fixar mat. Gott för mig :) Johan har bytt däck på min bil och under tiden har jag hunnit med en kaffe hos finaste Carolinen. Waaihey!
Haha jag o mamma lyssnar på hennes nya favorit radiokanal! Radio Guld 106,6. Det bästa e att volymen är maxad här i datarummet, där jag som ni förstår sitter just nu, men ändå så envisas hon med att prata med mig. Jag hör ju då inget, så jag sänker... Mitt i dom bästa låtarna, bara för att få höra henne säga om o om igen "jaa men åååh den här e så bra" Nu kommer hon in här och dansar lite också... Äntligen fredag kan man säga! Hon höjde även ännu mer så för att inte bli döv måste jag nog avsluta nu!

Hoppas ni får en fin kväll, vacker helg och att det som inte är bra blir bättre!

.kärlek.

Inga kommentarer: