17 oktober 2010

honey.

Va faaaan. Jag hade en hemmakväll och tänkte att gud vad skönt att få vakna upp en söndag pigg och utvilad! Ja utvilad borde jag ju verkligen vara med tanke på hur mycket jag har sovit. Och jag vill sova mer, och mer. Min kropp gör ont och jag svettas när jag ligger under filten men fryser när jag tar av den. Herreguuuud vad e det här?! Jag har inte råd, lust eller tid att vara sjuk? Och bästa dagen av alla att sjuka sig, en söndag. Inte! Men jag pallar verkligen inte. Att jag orkar stå upp i tio minuter och göra en omelett är i mina ögon rätt så imponerande! Att jag dessutom skrivit klart dialogen mellan väninnorna är nästan en ännu större bedrift. Okej att den suger stenhårt, och snacket mellan "frida" och "anna" ;) kunde vart mer och mellantexterna mindre. Men de blir som de blir... Ska bli intressant att höra vad gruppen säger imorrn! För säger dom att de e bra, ljuger dom.
("-Jag är ledsen men jag orkar inte höra om hur jävla underbar kille du skaffat dig! Du kanske kunde frågat mig varför mina påsar under ögonen räcker till knäna och varför jag inte ens kammat mitt ofärgade hår?!" Fräste kvinnan som tydligen hette Frida lite beskt fram.) Liksom, jag hade inte ens fantasi nog att komma på två bra namn! Hahaha, well. Frida o Anna är fint det med :) Eller vad säger ni gummor?

I helgen våldtogs ännu en tjej i den här stan förresten. Mitt under manifestationen mot våld. Som att pissa hela världens tjejer rakt i ansiktet. Du ska dö, ni kommer dö. Det är fan nog nu!

Nu ska jag ta en alvedon. Dricka lite kaffe. Och bara somna om. Och somna om. O vakna. och knappa lite. Och somna om igen.

.fly away with me.


1 kommentar:

Anna sa...

Va trevligt att jag finns med dig i tankarna, även när du gör en skrivuppgift. :) Frida, Anna och Natalie är UNDERBARA namn... passar liksom ihop på nåt sätt. :) Puss!