28 oktober 2010

Ånglok.

Fick ett kul brev från Öbo! Dom ska slipa parketten, byta spis och byta ut kyl o frys under nästa år! Yippiekayay. Nu kan ja ju inte flytta ;) Eller så drar dom av 1238 spänn på hyran, men de känns ju rätt ovärt. Jag skulle vilja byta mattan i köket med eftersom jag tydligen hade katt under 1 månad här i mitt liv. Eller två katter jao, dom pajja alla fall golvet. Inte bra!
Fan, ja kommer ihåg när jag bodde i min lilla 1a på söder... I andrahand, vilket gjorde att jag inte fick nåt underhåll men ett fint avdrag på hyran. Jag betalade typ 800kr i hyra en månad. Herreguuuud tänk vad mycket pengar jag kunde spara om ja bodde lite mindre... Men är det värt det? Ja jag börjar nästan kunna tro det. Eller så får jag se till att få liiite bättre lön snart!

Imorgon är det fredag! Inatt är det jobb. På lördag är det fest och på söndag. ja dåååå ska jag skriva mina fyra stycken inledningar ;) Idag ska jag bara tvätta. Och kolla Robinsson ikvällen. Osocial dag, men va tusingen. Då kan jag ju gå runt här och bara vara allmänt ohet.

Min jackas status är för övrigt "redo att plockas" vilket innebär att jag fan inte kommer få den innan helgen. Usch vad jag svär? Men jag blir ju förbannad! Kom igen nurå Zoovillage och jalla lite.

.nöt står när dom andra faller.

2 kommentarer:

Anna sa...

Den här låten är grym!! Trodde inte att nöten gillade sånt?? ;)

Natalie sa...

jag kom ju på den hör lilla godingen igår när du skrev att "du står bakom mig när jag faller" ;)