31 maj 2011

wazzaaa.

Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut.
Lögn.
Som så många gånger drömde jag samma dröm, men nu med ett annat avslut. Märkligt det dära, hur händelser som egentligen kan tyckas lite obetydliga när dom sker kan sätta spår in i märgen långt efteråt. Hade jag inte träffat dig där då, hade vi inte varit dom vi var då, vad hade jag drömt då? For me to know and for you to find out.

Idag fick jag ett sms om bokat semestertåg, då spratt det till lite i hjärtat. Åh, semester. Sol. Hand i hand. Lediga dagar. Lata nätter. Jag tror inte riktigt ni kan förstå vad jag längtar, efter jämn skön nattsömn i flera veckor, herregud vad jag behöver det! Snart. Har använt min "sömnapp" ett tag nu och ja, "average sleeping time 5h 20min." Top Notch!

Imorgon ska jag ringa FeelGood, dom kanske kan ta hand om min rygg lite.
Idag tvättar jag, diskar, spelar Zuma, har dåligt samvete för att jag inte är ute i solen, wazzuppar, spelar yatzi och dricker kaffe. Jag sätter inte direkt eld på något regn idag inte.

.tänk om om inte fanns.

turreland.

Inga kommentarer: