01 maj 2011

summan.

Den här helgen har varit sjukt bra, rolig och social! Bilen har blivit fixad och allt har liksom flytit på.
Nu är det bara fem låååånga nätter kvar innan det är helg igen och jag kan rulla till Götet. Gud, jag kunde inte tjata mindre.

Så, i fredags var det uteservering och senare fest i sörbyängen med vattenpipa och nudlar. tack tack ;)
Efter att ha ätit lite donken mat med Mikaela så hoppade jag in i en taxi (min telefon hade dött och det är farligt att gå hem själv då...) Hoppar ur taxin o ska öppna porten, jahaaaa nycklarna är i hennes väska. Crappie. Hittade nån snäll människa som kunde fixa fram lite nummer och några långa minuter senare kom sötot på cykel med mina nycklar. Allting ordnar sig.
Igår var en pigg dag trots lite lätt bakishet, hängde lite på stan och köpte en iphone. Varför inte liksom?
Sen var det fest igen! Ajfån fest på väster med två treor och tre fyror ;) Strömpis bjöd på Mojitos och ja, jag blev full. Kom tillslut hem efter en lätt omväg runt hela väster med M&Ms. Så sjukt jävla kallt ute!
Och nu är det söndag, jobb ikväll. Men först ska jag äta en pizza, kolla klart på The town och dricka cola.
Så de så.

Have a nice life. Var ärliga mot varandra, det enda rätta.

.pussel.

Inga kommentarer: