24 maj 2011

it's you.

Gaaah jag tycker det är så fruktansvärt tråkigt att städa, och diska. Jag dör av tråkighet. Jag älskar när det e rent o fint o mys o gull men va fasen, ja skulle vilja pimpa upp lägenhet och förändra lite men jag har absolut inte lust att lägga massa pengar på det. Crappie. Det e som det e, ska alla fall diska lite snart. Och ta en tvätt-tid, om jag inte blåser bort på vägen till stugan. Storm!

Positiva dagen.
Näää, disk. Sen ska jag nog unna mig en solning så jag är lite brun och fin inför min rehab-helg i Götlaborg ;)
Om det mot förmodan läser någon som är chaufför på posten och kör Örebro-Göteborg så kan ni väl säga att jag får åka med? Kravet är att det är fräscht i bilen och att ni inte pratar hål i huvet på mig under vägen. Haha.

Avrundar med lite youtube, like back in the days.
.kiss.

Inga kommentarer: