06 maj 2011

juliette.

Ibland får jag små sms som kan göra en hel kväll lite finare. Alltså det behöver inte stå så mycket, inga superlativ eller något sådant utan det är mer att i precis samma stund som jag tänker sönder mig på någon så plingar det till och bekräftelsen att någon tänker på mig är helt fantastisk. Så så e det förstår ni!

Nu när jag har en så fantastiskt fin telefon med obegränsad surf och yadi yadi kom jag precis på storheten med Podcasting, ni vet ladda hem typ radioprogram eller lyssna live. Halleluljha, kommer lyssna på Roll on och Sommarpratarna såfort jag får chansen. Jag vet vad jag kommer ha i öronen när jag kör hem från Götee på söndag kan vi väl säga. Slut på dålig reklam eller radioskugga i Mariestad. Happiness kan vara så litet som ett frö, men fröet växer och smilet kan inte sluta le. Just like you.

Nu lyssnar jag på Per Morbergs sommarprat, käkar en macka och dricker lite kaffe.
Helgen är nära nu! Ett jobbpass kvar, ett enda.

Okej, ha det fint! Och mitt tips till er, ladda ner lite pods och lyssna på. Sveriges Radio har dom bästa och deras app är top notch.

.visst känns det lite som att big bang är på gång once again, lite? mm.

Inga kommentarer: