05 maj 2011

den goda viljan.

Det var ett tag när jag hade sjukt mycket fler läsare än nu, vad händer?! Varför stalkar ni inte mig längre?
Fast jag vet, jag bloggar inte alls lika bra just nu. Men jag e ju så sjukt upptagen med mina Angry Birds och Zombieskjutning på telefonen! Eller inte.

Just nu sitter jag alla fall med lite färg i håret, kunde inte hålla mig. Jag tror ju någonstans att jag alltid är lite bättre än alla andra (eller?) och nu när jag färgat det själv i hmm 4år (shiiit vad tiden går...) så är det väl lika bra att fortsätta. Ska färga snyggots hår i helgen också, det skrämmer mig däremot. But I can do it. ;)

Nu är det bara cirka nio timmar kvar innan jag kan lägga mig och typ 17timmar innan jag kånkar ut väskan till bilen, hämtar upp mitt bilsällskap och drar ner. Kör bara kör!
 
Happy helg folkisar. Nästa helg är det Eurovision, yeeeej.

.blackbeauty.

Inga kommentarer: