09 maj 2011

smokin hot.

Jag är lite kär, i Göteborg!
Man kan åka spårvagn, skratta åt dåliga skämt, hoppa på klippor, titta på havet, sola på trädäck, äta hämtmat, bli bortskämd med tapas och öl och mycket mycket mer! Åh I like it, och jag gillar att sommaren är här nu. Jag gillar att jag gillar någon, jag gillar att någon gillar mig. Det finns så mycket att gilla så jag blir helt till mig. Typ. :)

Jag vet att jag bloggat dåligt i helgen, men jag har liksom inte riktigt haft tid. Jag har varit fullt upptagen med att bli bortskämd och njuta av nuet. Jag hatar att nuet alltid tar slut så fort, jag hatar att jag ibland tänker på att det kommer bli så tråkigt när nuet tar slut att jag blir bitter och inte riktigt kan njuta av nuet just där och då. Förstår ni mig? Nu försöker jag alla fall tänka att det snart kommer nya stunder att njuta, skratta och var glad. Tills dess ska jag fördriva tiden med andra små lyckostunder, som när jag vaknar idag tex. Pax för en fika i solen!

Nu ska jag krypa ner under täcket och kolla när Katerina åker ut BigBrother, kanske grina en liten skvätt för att denna underbara kvinna inte kommer vara med något mer. Alltså det är helt sjukt att dom ändå två tjejerna som e kvar e Sara och Madde. Tråkigare människor finns väl inte?! Om inte Gurkan, Christian eller Simon vinner det där nu ska jag aldrig mer tala gott om programmet. Så de så.

.dom finaste ögonen jag sett!.

tack för en helt underbar helg blue eye!

Inga kommentarer: