19 maj 2011

snarky snark.

Wohooo imorgon blir Örebro lite finare. Att längta! :)

Nu borde jag städa lite, dammsuga och diska. Men gör jag det eller? Neje. Jag har duschat, plockat lite och känner att jag lätt är värd en liten paus nu, kaffe och frukost. Sov för himla skönt idag, och vaknade av min nya väckarklocka-app. Den förde även statistik på hur jag sov inatt, baserat på mina rörelser. Haha, osen väckte den mig i min "light-sleep" Bra grej! Men om det är någon som vet hur mycket djupsömn man brukar ha per natt (ja i mitt fall dag) så säg gärna till... Jag tyckte min statistik var rätt lätt mest hela tiden.
Ja jag säger ju det, borde göra det här till en sömnblogg!!

Äsch, kaffet e klart.
Sen lite sug och lite disk innan jag åker till Norr och spenderar kvällen med hon jag hyllade i min blogg igår.
Jao.

.puss hej.

Inga kommentarer: