23 maj 2011

härmar.

Ibland händer det att statusarna på facebook faktiskt är otroligt bra. Den här morgonen har jag läst två, jag delar.

"Fast jag inte gråter behöver det inte betyda att jag inte är ledsen..
Bara för att jag skrattar behöver jag inte vara glad..
Bara för att jag inte ber om nåt, betyder inte att jag inte önskar mig..
Även om jag kan verka stark och säker, är det inte säkert att jag är det.
det kanske verkar som att jag hittar, fast jag kanske egentligen är... totalt vilse.
Allt är inte alltid vad det ser ut att vara.
"


"en vän kan flytta bort - så långt att du aldrig kan träffa honom igen.
och ändå är han för alltid en del av dig
.
ur boken vänner"


Nu ska jag ta ett par alvedon och somna om. Min mage dödar mig!

.puss hej och då.

1 kommentar:

Julia sa...

2 panodil + 1 diclofenac = skönt