09 maj 2011

summer days.

Igår var jag kär i Göteborg, idag är jag kär i Örebro.
Pennybridge visar verkligen upp sig från sin bästa sida dessa sommardagar. Människor på stan är fina, svartån flyter vackert genom stan och glassen smakar top notch på en liggbänk vid slottet. Tänk om jag inte jobbade natt, vad fint det hade varit att avsluta dessa dagar med en iskall öl på uteservering och bara njuta av livet. Herregud, jag skulle vara alkad alkholist som dagjobbare! Tur jag har mitt Posten ;)
Dagen har alla fall avnjutits med ägg och räksallad på Rosalis med Stycket (a piece of meat.. haha). Jag har tog en promenix upp på stan och sen hem igen, nu har jag skavsår på båda hälarna. Eh, jag trodde mina converse var ingådda?! Har hälen ändrat form eller hur kan detta bli?

Nu är jag hemma i soffan och spanar lite löst på Total Blackout, så jävla kul! Jag skulle aldrig vara med i det där programmet, hellre 300dagar i bigbrother-huset, eller en vecka i paradise hotel ;)
Fast jag kanske ändrar mig om några år, som sagt. Eller?

Dags för en påtår, en vitamintablett och sen slapp en timma innan det är dags för uniformen igen.
Ha en fin kväll finos.

.jag vill vara där du är.

west side is the best side.

jag e en stekt hippstamatic.

på väg hem.

Inga kommentarer: