03 maj 2011

staning och glaning.

Är fortfarande helt sjukt mätt efter min pasta på Rosalis.
Mycket fint att träffa Carolinen, det är lite synd att vi inte ses så ofta men snart snart snart är sommaren här och då kan vi dricka kaffe på erat trädäck dagarna i ända! ;)
Med mig hem från stan fick jag en fin fin matta som jag la i hallen, ett vitt skal till min iphone och en CheapMondaypåse. Värsta fynden! Skalet fick jag gratis, mattan kostade 127crowns och påsen 35. Shop shop.

Nu är jag trött, ska lägga mig i soffan och kolla lite film och förhoppningsvis sova en liten stund innan jobbet. Tre nätter kvar bara innan jag äntligen får kramas med en mycket fin liten varelse igen.
Att längta.

Snygg matta va?!

Indiska kan sina stuff. 127kr, tack!

.du kan aldrig se dig blunda i en spegel.

Inga kommentarer: