19 maj 2011

kuckeliku.

Oh my geeeee nu har jag ont i axeln också. Så kan det gå när man får jobba för två.
Ja alltså jag menar inte att dom jag jobbade med inte jobbade, jag menar mer att människor får semester och vi som blir kvar får jobba och slita än mer. Det går bra nu, som han sa. Bellman.
Jaja skit samma, jag orkar inte bittra mig mer. Nu ska jag vara glad igen. Pisseveckan är snart slut och i helgen vankas det pusskalas, skräckfilm, grillning och lite annat småttigt o gottigt. Eller så blir det något helt annat men man ska nog inte sia om framtiden. Det som händer händer, man kan ju bara veta vad man vill. Och jag vill! :)

Bensinen var under 14kr så passade på att tanka lite. Usch, tänk vad bra livet var när jag hade typ en cykel och delad hyra. Vad hände med alla dom pengarna?! Haha, ja man kan ju inte få allt.

Nu ska jag alla fall äta en rostis, dricka o'boy och kolla på BigBrother.
Ha en fin dag!

.jag är fortfarande så sjukt himla svag i knäna för dig.

Inga kommentarer: