25 maj 2011

ups and downs.

Gårdagen var en pissdag.
Nycklarna till min kära lägenhet var spårlöst försvunna. Vände upp och ner på varenda pryl i hela mitt lilla hem tills jag insåg att Nej men jag har väl glömt dom i dörren när jag kom hem och någon har snottat dom. Öbo hade stängt för dagen när denna upptäckt gjordes och inte en enda granne ville vara vänlig att öppna dörren när jag plingade på för att fråga om någon sett till min lilla knippa. Fick lätt panik och trodde någon snott bilen men den stod ju kvar, sprang runt som en galning och letade men dom fanns ingenstans.
Så imorse kom jag på att någon kanske kollat upp mitt namn och ringt mig oså har dom bara mitt gamla nummer, slog på min älskade Ericsson och JAAAA flera missade samtal så när klockan slog 8 imorse gick jag till kontoret och hämtade hem mina keys. Lycka. Någon sötgöte hade alltså tagit dom ur dörren och gått iväg med dom till bovärdskontoret, ja alla sätt är bra utom dom dåliga ;) Men tack tack.

Dagen idag är lite bättre. Har träffat finaste Bettski, gått massa promenad och fått lön.
Sov ju däremot inte jättemånga timmar så nu är jag sjukt trött, ska slå på en film och vila lite i soffan tills plikten kallar.

Allt jag vill just nu är att vara någon annanstans.
Jag vill dela, allt. "Distance is killing me" Men på fredag tar jag min lilla skrutt och åker ner, oh yea.

På söndag är det morsdag, om min lilla mor är hemma imorgon tror jag att jag firar henne då! Så hoppas du e hemma imorrn eftermiddag mammie.

Nu vila.

.what are words if you don't mean them.

Inga kommentarer: