04 maj 2011

blond.

Tog tag i mig själv efter lite telefonprat med blondie :)
Disken diskad, maten lagad och uppäten och kaffet är nu sådär lagom varmt. Youtube konverteraren håller på att ta hem lite låtar till mig och snart har jag en Sommar 2lax11 i bilen, skiva alltså. Det är lite synd att min ungdomliga bil inte e utrustad med så mycket finesser, skulle vart fint att koppla in iphonen liksom. Men men.

Jag skulle behöva färga håret, men tydligen är håret färgskadat och jag behöver en toning istället. Som jag absolut bara får köra i botten! Detta fuckar upp mig lite, jag vet inte vart jag ska handla denna tooooner eller hur jobbigt det kommer vara att kleta i den utan Loreals fantastiska färgkam så jag väntar med detta projekt tills imorrn.
Nu ska jag lägga mig i ett bad och kolla på film "Fyra år till"
Jag har bara två nätter till innan helg, ska träna upp vänster armen och axeln inatt för höger är lite lätt inflammerad. Ipren, tack tack.

.i'll take you to the candy shop.

Inga kommentarer: