02 maj 2011

housecliiiining.

Det var typ minusgrader ute inatt, det tänkte jag inte riktigt på när jag lätt bakissvettig åkte till jobbet i strålande sol vid halv åtta igår liksom. Men jävlar vad jag frös! Nu har jag somnat iskall tre somningar på raken, snälla varma förtidiga sommar kom tillbaka!

Har sovit för lite, som vanligt. Men passade faktiskt på att gå upp rätt omgående idag. Nu e det mesta av disken diskad, tvätten ska sorteras och golvet sugas rent. Hyllor dammas och skräp slängas. Att få ordning i kaoset, jag är inte jättebra på det. Jag brukar liksom ha min egen ordning, i kaoset. Men jag inser ju att det e lite mysigare med klorindoft och dammfria ytor ;) 

Igår åkte Sonia ur bigbrother, fan vad trött jag blir!! Och snälla Rodney, har han inte skämt ut sig tillräckligt? Jag spyr. Hursom, Katerina eller Simon kommer vinna, i tell you!

Nu ska jag dricka kaffe och spela lite Angry Birds på min telefon, sjukt beroende.

.kiss me noooow.

Inga kommentarer: