26 maj 2011

smack it.

Lyssnar på Prodigy, tänker på om Keith Flint har ont någon gång. Det låter ju som det, emellanåt. Men det kanske blir bättre om man skriker lite, gaaaaaaaaaaaaaah. Nej, inte ett dugg.
Det finns gränser för hur ont jag kan ha men ändå jobba, alltid gör det ju lite ont någonstans i kroppen liksom och om inte ja då är det bara att klämma en tumme eller något så får man lite smärta igen, men inatt pallade jag inte. Om det är en latmask som krypit in i ryggen hoppas jag verkligen att den kryper ut snart, det finns inte pengar eller tid för att gå runt med nån slags ischias eller vad det kan tänkas vara. Go away!

Har sovit hela dagen, för kunde inte somna inatt trots att jag var så jävla trött.
Kollade på Änglagård och The fighter istället. Nya Änglagård var inte jättebra, inte så bra som jag ville liksom. Men den var ju sevärd, såklart. Helena Bergström är alltid sevärd, men nu såg hon mest gammal ut!

Nu ska jag klä på mig och åka till Kumla.

.no doubt, då blir jag lissen.

Inga kommentarer: