27 maj 2011

friday!

Så var den efterlängtade helgen här.
Var hemma inatt med för pain in my back, fucking jävla kukrygg. Som Elin i Åmål skulle sagt.

Hursom, nu är det morgon och jag har börjat dagen med en voltaren, en samarin och en kaffe. Haha jag dör på mig själv, men vad ska jag göra? O om jag inte dricker kaffe hur ska jag orka köra till Göteborg? Exakt.
Tror däremot ja kommer få stanna några gånger extra för att sträcka på mig, så kanske bäst att jag åker snart.
Ska bara, ska bara ska bara. Packa klart tillexempel, man vet aldrig vad som händer där borta så det gäller att vara förberedd. Nu är det ju bara så att jag inte har tvättat så jag vete fasen vad som kan plockas ner. Näck är inne i år?

Okej, men nu vet ni att jag inte är hemma i helgen.
Så kanske blir lite lugnt med bloggen. Fast jag har ju en underbar Ajfån så kan hända ja uppdaterar er via den.

See ya och ha en underbar helg mina smy gryn.

.köss.

Inga kommentarer: