18 maj 2011

kvällen.

Efter en jobbig dag så är det nu dags att åka o jobba sig lite.
Blev lite piggare efter att ha sett Scream 4, här i min ensamhet. Inte jättebra, men ja jag blev rädd några gånger. Skönt att få lite adrenalin utpumpat! haha.

Imorgon är det torsdag och då ska jag träffa underbaraste Anna. Jag är så sjukt glad och tacksam och lycklig för att jag fått denna underbara kvinna i mitt liv. Hon är så bra! Man kan bråka med henne, skratta med henne, retas med henne, kramas med henne, äta med henne, kolla på tv med henne, mysa med henne, rapa med henne och vara helt lycklig med henne. Precis som dom flesta av mina vänner, men att ha någon som bor så nära och som är lite på samma plan känns himlans fint. Bara så du vet sötis, du är en av dom bästa! :)
Efter torsdag kommer fredag, och då kommer en annan bästa hit. Förhoppningsvis. Och åååååh vad jag längtar efter henne!

Men nu är det dags att dra.
Inatt vill jag ha skratt, flyt och helst slippa burdörrar i huvet och klämda fingrar.

.i'm allright.

1 kommentar:

Anna sa...

Habibi!! Underbara du... DITO! :) Puss puss!!