11 maj 2011

smurfii.

Det är lite tur att min bil inte är pollenallergisk för shit i gatan vad gul den blir hela tiden.
Rullade hem till mamma förut och spolade av pärlan. Skönt sa hon ;)
Låg även lite i solen och stekte, men vad e det för fel på mina ben?! Vitare än dina tänder för fasen.
Nåväl, sommaren har ju precis börjat! Appropå väder så säger dom att de ska bli lite sämre nu, men ååååh jag vill inte. Jag älskar solen. Den får mig att må bra. Just like you.

Veckan har gått rätt fort ändå, bara två jobbnätter kvar innan helgen är här igen. Och alla vet väl vad vi gör på lördag?! Om han nu går vidare från semin förstår, mm håller en tumme för Saade i Eurovison såklart.

Dags för en dusch nu. Sen ska jag lägga över ett par ljudböcker till min vackra telefon. Toppinotch.

.puss på livet.

upponer o bakofram, på alla sätt. på alla vis. blå!

Inga kommentarer: