31 maj 2011

disken.

Jag är tillbaka på jobbet! Känner väl kanske att det var ett misstag.
Datatid och alltså sitta still på stolen, inga tunga lyft. Hey pain, det gör ont i ryggfan för det.
Men inte ska det här vara en klagomur, usch.

Helgen har trots pmshäxor och gråtande ryggar varit otroligt fin. Det behövs inte så mycket för att bli varm i magen liksom. Ibland tänker jag att "tänk att någon som hon kan tycka om någon som mig" Fint.
Var på min första överraskningsfest i lördags, Mikaelas polare hade fyllt 25 och haha det var underbart att se någon bli så förvånad och glad. Mer överraskningsfester åt folket. Jag kände ju typ 1människa på festen, och min rygg hade lite pain men det var fint och trevligt ändå.
Åh när jag tänker tillbaka är hon så himla fin!! Ja kan inte tjata sönder mer. 

Idag har vi solat lite, ätit en sallad (jaja jag skulle äta en sallad men de blev på nåt konstigt vis en kebabrulle istället. jag fattar ingenting.) och bara chillidillat. Sen åkte jag hem runt 16, verkligen en jättebra tid att försöka ta sig ut ifrån Göteborg. Verkligen! inte. 50min senare var jag så äntligen ute på landsvägarna, lovelie. Solen gör mig glad!! Jag är glad, om ni inte fattat det än.
Sitter här med lätt smärta, sjukt trött i ögonen och med 3,5 timmar kvar att jobba but still smiling.

I helgen är det typ Göteborgs Pride, kommer bli grymisch!
En annan kul sak är att jag efter fleeeera månader äntligen ska träffa Lillmadde, japp på onsdag ska det ske! Jag e ledig o allt, vino o ölo. Tjohoo.

Nu ska jag spä ut voltarenen med en kaffe.

.future.

Inga kommentarer: