17 maj 2011

jag kan inte se din spegelbild i vattnet.

Wohoo min Grease2 video har 4 top notch. Med tanke på att den haft cirka 50 läsare är det kanske inte så mycket, men det ser bra ut alla fall.

Jag har så sjukt himla tråkigt. Det regnar. Jag kan inte tröstshoppa massa kläder. Jag kan inte exprimentera med massa god matlagning. Jag kan inte säga sorglösa ord. Eller nähä, det sista är visst från en låt.

Idag är det Langets sista dag. Och det regnar! Fy fan.
Men ingen kan se tårar i ett fallande regn, så gråt. Jag gråter när ni gråter, så är det ju.

Nu ska jag sätta på mig en tröja, känns lite väl manligt med bar överkropp och förstora mjukisar. Sen ska jag käka Paella med lite extra grönt. Göra soppa på en spik är jag rätt så jävla bra på, fakitskt. Ska avnjuta denna kalasmåltid till en film. Möys!

Idag fyller Lefreak år även, grattis din lilla fjortis! ;)
Norge kan också få ett grattis. Och en liten låt tillägnad sig...

Hellbillies – Den Finast Eg Veit

.köss.

1 kommentar:

Soffan sa...

ah, vilken nydelig sang! :)