14 februari 2011

upponer neroupp.

Spindelled vänster fram måste bytas och något gör så att det är fett med olja under hela motorn. Oh my god.
På onsdag ska jag rulla hem till Therese o Jimmy så får han spana lite, sen hoppas jag det är lätt ordnat så att jag på fredag em kan köra till Stockholmo. Fuck. 

Gud jag vill bara sälja allt jag har och äger. Säga upp mig, säga upp lägenhet och flytta till en hydda på stranden och bo där i lugn och ro med massa sol på min kropp. Fast det skulle säkert bli lite tråkigt i längden det med så jag får väl kanske bara vara nöjd med det jag har. Men åhhh kan inte allt bara flyta skönt liksom?
Shiit vilket i-lands problem, det där med bilar alltså. Lägger upp lite fina bilder och tänker fina tankar istället!
Ha en fin vecka!

.day by day, vecka efter vecka.

jag och anna på en liten roadtrip!

cykel och sommar <3

jag måste få träffa henne på fredag! min lilla frida.

jag och sis'

falsterbo i mitt hjärta.

Inga kommentarer: