12 februari 2011

dåliga filmer.

Fredagen inleddes rätt så sömnlös, men även mina bruna fann lite drömmar tillslut. Väckningen uteblev men vid tre skuttade jag upp ur min lilla säng för att planera dagen. Planen blev att hämta upp Mikan för att styra mot glasbanker och hamburgekedjor. (eftersom jag är rätt så jävla osponsrad här på bloggen ger jag inte ut nån smyreklam!!) Hem för dinering och obligatorisk Vem vet mest tävling. För första gången i historien förlorade jag. 12.5-16. Inte okej.
Sen började det roliga, filmkoll. Take my soul var rätt bra ändå, men mitt sällskap tyckte annorlunda så på med Dead Birds. Guuuud den var ju sämst. Skit i skräcken tänkte jag och satte på Pussel. Den smsades och mailades dessvärre bort så slutligen fastnade vi framför Burlesque, men den var visst lite lång så vi avbröt i halva.
Nu ska jag snart köra hem bönan och sen fixa lite inför morgondagen. Herregud jag ska ju gå upp om 7 timmar och allt är i kaos! Hoppas jag somnar sen bara... Och att det tills jag kommer hem från hemskjutsningen av M ploppat upp lite kläder i min garderob. Annars får jag väl vara en Nude Nun i Göteborg. Runt tio imorgon kommer familjen söt och hämtar upp mig.
Gud vad det ska bli sweet! ^^

På återseende.

.puss.

Inga kommentarer: