14 februari 2011

jobbnatt.

Rast! Gud jag är trött alltså, trots en rätt slapp dag i en soffa alldeles för många mil bort.
Alltså spårvagn i Göteborg är mysigt, fint liksom. Men inte när chaffisen ropar ut och säger att det är stopp i trafiken så vagnen går inte till järntorget. Hallå?! Hoppade av i lätt panik men bilen hittade mig ju där på nåt annat torg ändå, haha härlig dag.
Gårdagen var fin. Allt är fint. Ja herregud det är ju snart vår. Trots 18minusgrader ute och mer snö än någonsin så tror jag att det faktiskt kan bli en fin vår.

Nästa helg ska jag göra Stockholm. Helt jävla pank, men jag lever ju bara en gång. Så om besiktningen på min lilla bil går igenom imorgon köööör vi.

Nu ska jag ta en kaffe. Le lite till och jobba för hemgång.

.in the ghetto.

1 kommentar:

joss sa...

nuts goes nuts i hufvudstaden [we like]