17 februari 2011

HELVETE.

Är det inte det ena så är det de andra! Telefonjäveln gör inte som jag vill. Min vita lilla Aino som har touch i stängt läge vill inte vara stängd. Den lyser bara, touchen funkar inte vilket gör att det inte går så jävla bra att tex ta sexiga kort på mig själv i spegeln (som jag gör minst en gång i kvarten!) Detta medförde att jag gjorde en uppdatering på hela luren, självklart säkerhetskopierade jag hela telefonboken innan! Sug pung, för när jag startade upp den igen och skulle kopiera allt från simkortet till telefonminnet saknas ju alla mina nya nummer. Och ja, det är en hel del nya sen typ ett år tillbaka, tro det eller ej (men jag vet att ni tror det.) Hursom, touchen funkar fortfarande inte och den ligger bara och lyser och tar slut på batteri! Yea yea, det kanske finns kvar garanti? Mm kanske, men var fan e kvittona på telefonen då?! Jag är just nu sjukt trött på mig själv, ni kan inte förstå. Ordningsamma jävla jag.
Så jävla pissed. Och inte nog med det! Nej visst, häromdagen köpte jag en laddare som jag har i bilen (att alltid kunna vara tillgänglig liksom...) Men den är borta, spårlöst!! Jag vill nästan kasta något hårt i väggen. Den kan vara stulen, för jag hade glömt att låsa bilen häromdagen, fast det känns inte troligt. Har jag glömt den hos nån? Kom igen nu, hela Sverige hjälp mig att leta!
Ja, det var ju en kul morgonkvist det här. Men hallå bönan kanske ni tänker, läs ett gammalt sms och få tillbaka ditt vackra smile i ansiktet. Men hallå eller?! Alla meddelanden är också borta, alla foton (men dom finns ju på datan..) Mitt liv är inte så kul just nu. Ge mig nya sms, ge mig era nummer. Och vakna så ni kan göra det nu!!

Gaaaaaaaah. Valerina och Godnatt.

.stenålder.

2 kommentarer:

Anna sa...

Livet suger verkligen när tekniska prylar strular.. Hoppas att mobilen går att fixa..
Puss!!

Julia sa...

Är det inte det ena, så är det det andra, sa kärringa som blödde näsblod.