10 februari 2011

bye bye little made!

Jag borde ha gått och lagt mig för länge sen! Men käkade banan till frukost och det känns som koffein för tusan! Men nu börjar jag bli lite trött igen... Speciellt när jag tänker på vilken tråkig dag jag har framför mig. Fast sen är det bara en natt kvar och helgen är välkommen! Veckorna springer iväg, men de gör inte så mycket när man som jag har saker att längta till.

Idag flyttar Madde till Bolivia ett par månader. Hon e lite rolig, för hon ringer mig på nätterna. Jag kan ju inte prata då, och nu liksom flyger hon snart. Jag kanske håller mig vaken lite till och ringer bönan när hon är på  väg till flyget :) Will miss you Little Made! Och det e liksom lite tokigt, för hon bor ju i Götlaborg... Och har tyckt att lite Örebrobesök hade varit trevligt... Och så liksom åker jag dit på lördag, men ja, då e hon i Boliva som sagt. Sorry. Men i vår och sommar, då kööör vi! Let's share a chair. Haha så jävla kul.

Ehm nej men så atte.

.chillidillchillidilldilldill.

Inga kommentarer: