21 februari 2011

tokerier!

Nu har jag rast, i värmen! Så jävla kallt ute att jag hackar tänder... Tänk sen att jag kör min truck skitfort, det blåser och är ännu kallare. Kallt!
Men just nu är jag varm. Och så känner jag mig lite glad. Har typ känt mig glad hela helgen!
Shit vad jag har skrattat, det har varit helt underbart nästan hela tiden. Frida du är så jävla sjuk ibland. Alltså jag skulle vilja återberätta om när hon tappade en liten gott och blandat godis i knät, men jag vet inte om det kanske blir för pinsamt för henne? Jag återkommer efter att jag frågat.
En annan sjukt rolig grej är missförstånd på sms, hänga och hångla ser ju tydligen rätt lika ut?! Alltså, jag skrattade så jag grät. Det bästa var fan nästan efterspelen.
Det var rätt kul när vi skulle in på Paradise också, asså shiiit vad galet det kunde bli. Bubblar lätt i mig när jag tänker på alla tokigheter.
Nu har jag haft två fin fina helger på raken! Och vet ni?! Jag tror det blir en tredje också... I keep on smiling. Även om Fridas status tidigare idag löd "om ångest skulle ha ett namn skulle den heta Natalie." eh jag fatta inte riktigt vad hon menade, men men jag såg väl lite ångest ut. Jag ville inte åka hem, hem till jobb och vardag och pulvermos med korv. Men ett måste är ett måste och nu är jag på jobbet.
Rasten börjar ta slut. Exakt som mitt batteri i min dumma telefon. Har nån en hyfsat bra tele till salu för en billig penning hör av er!

På onsdag flyttar jag till Kumla ett par veckor. Det är lite ångest, fast rätt så himla mysigt också.
Just like you (mysigheten alltså, inte ångesten). :)

Nu ska jag trucka.

.puss.

Inga kommentarer: