21 februari 2011

19.04

Idag när jag tog en liten promenad i solen såg jag plötsligt all snö. Tänk om den aldrig försvinner, ja jag vet att den nästan var borta. Det var bar mark och lite grönbrunt gräs, i typ 2 dagar.
Nu är det bara vitt vitt vitt. Dom säger att det är bra, för det är sportlov och skit. Sportlov?! Tacka vet jag sommarlov. Tacka vet jag grönare gräs, värme och glittrande ögon bakom mörka solglasögon.
Mamma och Johan åker till Mexico på torsdag, där är gräset grönare och solen starkare. Gräset är alltså grönare på andra sidan?!

Jag har tråkigt.
För det är jävligt tråkigt att städa. Speciellt när man inte hinner njuta av blanka golv och ren luft för att man måste åka o jobba.

Whatever.
I'll be back. Förhoppningsvis lite mer på topp än just nu.

.just another manic monday.

Inga kommentarer: