05 februari 2011

friday night live.

Shooou vilken trött dag, men ändå har jag fått lite gjort. Tvättat, handlat och liksom bara varit med mig själv i min underbara soffa.
Haha jag dog just lite av skratt till Due Date (men den heter ju så?) och kan rekommendera den hårt. Manlig vänskap kan vara så fin, däremot inte så okomplicerad. Men vad är okomplicerat liksom? Inget.
Innan filmen spanade jag in typ 4 avsnitt att Desperate Housewives, säsong fyra börjar lida mot sitt slut så dags att pimpla hem ännu fler avsnitt. Ibland älskar jag verkligen min stora hårddisk. Innan fruarna sov jag så skönt så under filten på en värmedyna. När jag vaknade var jag helt förvirrad och sjukt varm. Men det var så sköööönt. Nu har jag druckit typ två liter cola och mulat massa naturgodisar så kommer väl antagligen inte somna inatt heller. Men hey vad gör det när jag har ännu lite mer film att se eller ännu lite med fruar att spana på.

Min telefon har smsat slut på batteri och jag e för lat för o ladda den. Så den sover redan. Jag tror däremot jag ska fortsätta msna lite och sen datanörda lite mer innan jag förflyttar mig till sängen och 600kg kläder som ligger där på. Yeaj.

.check yourself before you wreck yourself.

Inga kommentarer: