02 februari 2011

mix megapol.

Sådärja, hemkommen och nyäten. Nyduschad och ny ledare på Zuma Blitz. Alltså, jag är för himla bra!
Nåt som inte e lika bra som jag är min kropp (om man tänker att jaget är jag och kroppen bara ett skal alltså) Handen dunkar och är varm och min lilla rygg är trött så trött. I feel old. Nån annan som tydligen och börjar känna sig gammal är Phil Collins för han fyller ju snart 31. Och 31 låter äldre än 30, no shiiit! Ni förstår ju vad jag har för kollegor, smarta människor ;)

En tråkig sak är att det inte finns något nät tillgängligt för min mobil att connecta till på jobbet, nu är det ju inte så att jag springer runt med telefonen hela tiden för det får man ju inte men jag vill roa mig på rasterna liksom. Jag som var så glad för Hej billig telefonräkning häromdagen (jahaaa har jag wi-fi på min telefon) tänker inte lika glada tankar längre. Men vad gör det om hundra år, pengar är till för att spenderas.

Idag är det redan onsdag, tiden bara flyger iväg. Åh tänk om jag också bara kunde göra det, flyga iväg. Närsomhelst och varsomhelst. Jag tror jag skulle plocka upp några på vägen och sen bara njuta av livet, och alla vet att njutning av livet sker bäst under en varm sol så vart skulle vi åka?

Äsch, dags att sova. Att drömma gör ibland lite ont.

.crash me to the unknown.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Kasta inte pil i en gummibåt lilla nöt! :) Det är inte lagligt att citera fel heller. Jag sa "Jag tycker 31 låter så MYCKET äldre än 30". Förlåååt mig! :D

Nätterna går i alla fall snabbare när man får nån så smart person som du att dela sina anekdoter och solroskärnor med i de fantastiska stupen ;) /Köttspjutet

Natalie sa...

haha yea yea, gammal e du alla fall! ;)
Snart e det sommar, då ska det grillas köttspjut!