28 februari 2011

hjärta och smärta.

Heaven och Hell-temat på Babar igår, var verkligen både och! Först himmel, sen lite helvete och sen himmel igen.
En jävla brud började plötsligt skrika och gapa på mig där jag stod och sippra på min öl. "Vem fan e du, vem faan e du?! Vem fan e du?" Typ sjukt många upprepningar. Uppenbarligen visste hon mycket väl vem jag var, och vilka jag känner. Alltså inte nog med att hon stod och skrek på mig utan anledning, hon drog sönder mitt hår och försökte slå mig på käften. Men Sandy Dee stod emellan så hon slog visst henne istället, jag blev fan rädd. Psyko. Lämna mig ifred! Och sluta sprid att det var jag som slog någon, för det gjorde jag verkligen inte.
Jaja herregud, live and let live. Ska släppa det där nu.

Är på jobbet nu, rastar mig lite. Vill mest bara hem till en varm säng.
Örebro har verkligen varit liite finare dessa dagar, imorrn kommer det kännas lite tomt.

.när orden inte finns.

5 kommentarer:

var ochså där! sa...

Det va ju du som svingade nävarna...

"Gå inte på berg när det finn småsten"
Finns det ett talesätt som säger.

Men det är ju illa om du även ger dig på försvarslösa människor...

Fast jag kanske missat nåt, du kanske hamnade i bråk fler gånger denna kväll?

Natalie sa...

haha, med tanke på mitt sällskap så kan jag intyga att jag inte svingade en enda näve. dom med.
däremot har jag blåmärken all over, tror inte jag slagit mig själv?

/A. sa...

Vi hade alldeles för roligt, för att bry oss om att leta upp folk att slå på käften, så antagligen var du inte på samma krog som oss.. "var också där".. haha.. my god.

Natalie sa...

tack finaste A. och du kan stava också ;) ses snart!

B. sa...

"var ochså där".

Håll käften eller börja på sfi, finns det ett annat talesätt som heter.

Tönt.