10 februari 2011

egentid.

Jag skulle ha tvättat idag, ja idag igen! Lite mattor och lite lakan och ett par skor... Sånt som egentligen kan väntas med att tvättas liksom, speciellt dagar som denna när snön öser ner och jag har flera hundra meter till tvättstugan! Jag tog mig istället ett välförtjänt bad och en kaffe ;) Kaffet måste varit sjukt stark för jag känner att jag har lite svårt att vara still... Perfekt! Här ska städas, gno och sugas lite med draken i städskåpet.
Jag längtar sjukt mycket till att få ta helg alltså! Fredagsmys imorgon och Göteborg på lördag. På söndag fyller min älskade lillasyster 22barre men jag kommer i veckan och grattar dig! <3 Jag måste ju jobba när jag kommer hem från min lilla roadtrip.
Nu ska jag mysa till min crib, lyssna på tokhög musik och låta bilderna i mitt huvud göra mig sällskap. (någon måste ha radar, men i sagan om en fantasi känns de ändå rätt oskyldigt)

.jag vill hallucinera rosa moln och en hand i min.

1 kommentar:

Elin sa...

Du är så välkommen då istället! :)