07 februari 2011

puckelpist.

Ibland när jag loggar in på facebook sätter jag nästan frukosten i halsen!
Ja jävulen som hon säger. Det kanske är dags att någon slutar vara falsk, spelar spel och står för sitt liv. Eller så är det dags för att mig att säga by byeee för jag vill inte se. Men det e ju det som är grejen med den där sidan, det spelar tydligen ingen roll om du slutar vara vän eller försöker ignorera vissa saker, plötsligt dyker det upp som en nyhet vare sig man vill eller inte. Facebook-sekretessen är inte alltid så lätt att hålla på när man har mer än 2 vänner, något att tänka på.
En annan jobbig sak med den där sidan är "gilla" funktionen. Det känns som den ibland utnyttjas lite för hårt och till ingen nytta. Den är ju sjukt bra och hade gilla knappen funnits på andra sidor hade man kunnat klicka lite där med ;) men ibland när jag loggar in är hela mitt liv och alla mina ord gillade. Det är ju fint att det jag skriver uppskattas, men man ska ju inte missbruka saker. Som sagt.

Jag vill städa. köpa möbler och laga en god matig paj. Men det är såå inte jag så jag funderar på att gå till solen och köpa med lite subway på hemvägen. Vet inte vart det slutar, antingen någonstans mittemellena med nudlar, bad och disk. Jag kommer ju uppdatera er alla fall. När frukosten kommit tillbaka ur mitt struphuvud och jag har något mer kul att berätta.

.det som göms i snö kommer fram i tö.

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Gilla" :)

Mkay sa...

Du skulle kommit hit. Kycklinggryta med kokosmjölk, curry, wokgrönsaker, champinjoner o ris.

Natalie sa...

like it big time. säg gärna till nästa gång fröken uggla :)