15 februari 2011

musikkarneval.

Idag när jag vaknade hade jag fått finfina sms! Ett där det stod att jag är rätt så uppbokad lördagen den 27e augusti för då ska jag och mikaloui på Dolly Parton. Sensommar, country och löningshelg. Jag kan bara ana hur lycklig jag kommer vara. Haha. Men inte lika lycklig som den 29e mars när jag och min nyfriserad snyggsyrra ska på Robyn!
Igår kollade jag lite på "Dom kallar oss artister" och Annika Norlin var med. Jag började plötsligt gilla henne lite mer än förut och i samma minut får jag reda på att hon spelar i Sveriges tredje finaste stad (Göteborg) 11e mars. Men jag måste nog prioritera lite plus att jag tror mamms och johan kommer hem från Mexico då. Shit happens, herregud jag kan ju inte få allt. Även om jag skulle vilja ;)

Idag borde jag åka till Biltema och till Ica. Jag borde, men jag kommer inte orka så tror jag drar ihop lite petflaskor och går i snön till Coop istället.
Hur jävla fucking mycket kan det snöa i ett liv egentligen?! Men innan denna lilla promenix ska jag äta lite. Ärtsoppa! mums.

.nötter som nötter.

Inga kommentarer: