04 februari 2011

försoven.

Jahaaa inte har jag blivit väckt, men tur jag ställde klockan. Däremot snoosade jag visst en halvtimma i sömnen så tvätten lär aldrig hinna bli torr, men such a i-landsproblem.

Ingen mjölk hemma så inte kan jag sitta här och dricka kaffe heller. Borde kilat till Konsum men ni kan ju prova o jobba natt och svettas i 6timmar, komma hem och duscha och somna alldeles försent och sen ramla ur sängen 5timmar senare och kolla er i spegelen. Plus en finne på hakan, hallå vad händer?! Jag ser alla fall ut som ett lik, inte ens till konsum kan jag gå utan att försöka få upp ögonen lite till så nu sitter jag här och försöker bli pigg. Går inte så bra, eftersom jag inte har något kaffe!!

My god. Jag bjuckar på en låt istället. En mycket fin sådan.

.bulletproof.

Inga kommentarer: