22 februari 2011

nötkross.

Okej. Cheeseburgare till frukost och nu en chokladmunk med cola till.
Va faaaaan!
Whatever, om det kommer bråda tider är det bra med lite hull på kroppen har jag hört ;)

Idag är en tvättdag och en ont i kroppen dag men solen skiner alla fall. En får va gla för de lilla.
Fast allvarligt, varenda liten muskel i min kropp gör ont! Typ som om jag skulle varit på träningsläger utan att få minsta lilla massage. Trött är jag också, för av någon anledning väljer jag alltid 13-16 tiden i tvättstugan.
Fast sova kan man göra någon annan gång, precis som att gråta. Nu är inte en bra tid för sånt tjaffs.
Semester på torsdag! Halleluljha.

Nu ska jag pimpa garderob!

.mindfucked.

2 kommentarer:

Anna sa...

Har du fått semester på torsdag?? Va skönt för dig.. :) Det behöver du och din lilla kropp..

Puss!

Natalie sa...

ja jag tänkte det jag med :)
snart äre lördag!! puss