24 februari 2011

nattinatt.

Filmen var inte jättebra, men absolut inte dålig heller. Fattade inte grejen att köra den i 3D bara?
Yea yea, tur jag har lite bättre filmer på min dator, om jag mot förmodan skulle vilja se lite mer film. Jag skulle gärna kolla på nåt nu, innan jag somnar liksom. Men orkade inte ta med mig min dator till Kumula så nu får jag så snällt läsa lite innan sömnen tar mig. Hoppas verkligen jag somnar nu inatt, är inte världens bästa på att ställa om...

Katten är inte så snäll mot min tröja, för nu har hon katthårat den, och jag har fan ingen annan tjock med mig. Hoppas det inte blir allergichock i bilen imorrn bara. Fast jag kanske skulle passa som sjuksyrra? ;)

Nej, övervåningen kallar! Om glöden kunde sluta glöda någon gång bara så jag kan dra igen spjället och krypa ner under täcket.

 .tänk om om inte fanns.

Inga kommentarer: