14 februari 2011

in my head.

Idag är det Alla hjärtans dag. Man kan  tycka att man ska visa sin kärlek alla dagar året om, att det inte behövs någon dag för att älska någon lite mer. Men hallå. Ärligt talat, hur ofta talar du om för din familj och dina vänner att du älskar dom mer än det finns blod i venerna liksom? Nej exakt. Så denna dag är bra att göra det på. Så alla mina fina nära vänner och bästa familj. I do love you!

Det gick sjukt bra att jobba inatt, förutom iskylan så var det lugna vattnet. Det är bra, för då kan jag liksom känna att denna för mig arla timma är rätt okej att gå upp i ändå. Kan ni hålla era tummar att min bil går igenom besiktningen? Haha jag är fan nervös, jag har väl aldrig besiktat nån bil heller? Men hur svårt kan det vara. Jag är bra på att vara lite nervös nu känner jag, det liksom piggar upp. (eller så gör det ont i magen, men det kan det ibland vara värt (!))
Sen blir de kanske en liten fika and some update.

Nu dusch!

.det är så lätt att slösa kärlek där den vackert tas emot.

Inga kommentarer: