07 februari 2011

scarface.

Det är så konstigt, för mitt ärr under hakan har börjat klia och det känns djupare och större?! Jag fick det ju typ när jag var sex år eller nåt och åkte pulka med min lilla farmor. Jag ville också åka i stora backen, men så var jag ju tvungen att ducka för det kom ju ett staket. Ehm jag duckade inte så jättebra. Det blödde blod kan man säga. Men jag brukar aldrig tänka att jag har ett litet ärr där förrns någon påpekar det, det syns knappt. Eller det syntes knappt, något har hänt! Nu syns det, och det sticket lite i det. Jag undrar varför. Hallå alla bloggnördar till läkare, why baby why?

Jaja man kan inte veta allt. Nu ska jag diska min nudelkastrull och kolla klart på klass 9a.
Snart är det helg igen! :)

.snöstorm är den värsta stormen.

1 kommentar:

M sa...

Det är nervtrådar som växer tillbaka eller finner nya "vägar". Fick det beskedet efter en operation. Läkaren sa att det kan komma stickningar flera år efter, vilket det faktiskt har gjort.
Så på det planet är allt normalt;)