04 februari 2011

i need a haircut.

Jag kommer hem efter en sjuuuukt tung natt. Mina fötter är lite döda och är i behov av ett riktigt fotbad. Men så satte jag på tvn och Ellen... Min morgon är räddad, natten har redan fallit i glömska för vet ni? Mitt nya "wild card" är med. Mila Kunis! Efter att jag sett Black Swan har jag en liten crush på kvinnan, kan ha något att göra med hennes fantastiska scen där med Natalie Portman (ja nånstan efter cirka 64min in i filmen...)
Nu sitter jag ju fast här och mina fötter får vänta lite med att duschas :p

Well det är en happy helg nu! Little Made kommer hem från Göteborg för att säga hejdå innan hon sticker till Bolivia ett par månader, fest på lördag! Ikväll ska jag kanske hjälpa Mika (glad nu?) att packa upp men jag vet inte hur spikat det är? Jag har ju lite filmer här hemma jag skulle vilja njuta av. Fast vin är inte heller så tokigt. Faktiskt. Men jag tror som alltid att det löser sig nog under dagen. Dagen ja, jag borde gå o lägga mig bums för jag ska tvätta mellan 13-16. Gäsp. Jag kanske skulle slänga in ett litet "ring och väck mig?" men så vill jag inte be om massa tjänster men det vore snällt... :)

Nu frukost, Mila Kunis och sen dusch.

.jag skulle även behöva något helt annat.

happy helg <3

2 kommentarer:

Joss sa...

ja kan klippa dej om du kan hålla ut till sthlm. klipper ALLTID mej själv, sen ere upp till däj ;O)

Natalie sa...

oh my god! tack men njaaaeeeee jag åker nog till malmö och fixar ;)