08 september 2010

träligt.

Jag tänker att när jag ska skriva måste jag ha något att berätta, att diskutera eller åtminstonde en frågeställning. Idag har jag nog ingenting.
Jag funderar lite på hur man skriver en bok... Med skrivkramp var och varannan timma, dag eller vecka så skulle det ta en längre evighet för mig att bli klar! Och när ska tiden finnas? Måste jag inte ha upplevt så mycket mer, och sett så mycket mer för att kunna berätta mina historier? Vad vill jag förresten för det första berätta om? Allt! En vacker dag, då ska ni få läsa mina historier! ;)

Jag har ju upptäckt att jag kan kolla lite statistik på min läsare här on the blogspot! Men jag har en fråga, vad är skillnaden på sidvyer och sidvisning?

Nu ska jag hoppa in i duschen, fräscha upp mig och möta Anna på stan. Jag vill också dricka latte med hjärtan i, precis som Frida gör heeeeela tiden! Så pax idag.

.carpe diem.

Inga kommentarer: